Met online boekhouden heeft u continu inzicht hoe uw bedrijf er financieel voor staat. Wij kijken op de achtergrond met u mee. Door deze samenwerking kunnen wij uw vragen snel beantwoorden en advies geven op basis van actuele cijfers. Factureren kunt met u niet alleen met PC of laptop, maar ook met behulp van uw tablet of mobiel, dus ter plekke bij uw cliënt als u uw werkzaamheden heeft afgerond.

Om dit te realiseren maken wij gebruik van de software van SnelStart.

SnelStart is een volwaardig, efficiënt, betaalbaar en volledig geïntegreerd boekhoud- en facturatiepakket, met het streven om de boekhouding van MKB-ers en ZZP-ers 100% te automatiseren.

Klik hier om een beeld te krijgen van wat online boekhouden, factureren en de samenwerking met ons voor u kan betekenen.

Verdere informatie over Snelstart:

SnelStart heeft een desktopversie, een webapplicatie en een app.

  • Het gemak van een online administratie;
    U heeft overal toegang tot uw administratie, deze is bovendien veilig opgeslagen in de cloud. U verleent ons toegang tot uw administratie, waardoor wij altijd op de achtergrond kunnen meekijken, uw administratie kunnen controleren en corrigeren, en u direct van advies voorzien.
  • Papierloos werken;
    Bij elke boeking in SnelStart kan een bijlage worden toegevoegd, waardoor het niet meer nodig is om stukken uit te printen en u kunt ze bovendien altijd makkelijk terugvinden in de administratie.
  • Gemakkelijk factureren;
    Met de webapplicatie of app kunt u direct vanaf de werkplek een factuur naar uw klant mailen. De gemaakte facturen worden direct ingeboekt samen met de factuur als bijlage. Doet u zelf de administratie dan kunt u deze ook via de desktopversie versturen.
  • SnelStart app;
    Met de SnelStart app heeft u snel inzicht in uw openstaande inkoop- en verkoopfacturen. Naast het versturen van verkoopfacturen kunt u foto’s maken van de inkoopfacturen en bonnen. Deze worden automatisch geüpload in uw administratie waar u of wij hem vervolgens goed kunnen verwerken.
  • Directe bankkoppeling;
    Door een directe koppeling met uw bank blijft de administratie helemaal up to date. Op dit moment is de directe bankkoppeling mogelijk met de Rabobank, ABN AMRO en Knab.
    Heeft u een andere bank dan kunnen de bankmutaties met behulp van internetbankieren worden ingelezen.

Ook wanneer u de boekhouding niet of niet volledig zelf wilt doen kan SnelStart u nog steeds de nodige voordelen opleveren.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie, bel of mail ons dan!
Wij staan u graag te woord.