Wij begeleiden graag startende MKB-ondernemers en ZZP-ers bij het in goede banen leiden van de administratieve verplichtingen die het ondernemerschap met zich meebrengt.

Wij ondersteunen u in de aanloopfase bij het inschrijven bij de Kamer van Koophandel, het aanmelden bij de Belastingdienst en geven wij u praktische tips onder andere over naamgeving, logo, website, openen van een zakelijke bankrekening en het inrichten van uw factuur en het bijhouden van uw administratie etc.

Het ondernemerschap brengt ook financiële verplichtingen richting de Belastingdienst met zich mee. Wij brengen die in beeld voor u en houden daarbij rekening met uw thuissituatie en de mogelijke gevolgen voor de toeslagen. Dit alles om te voorkomen dat u op een later moment in financiële problemen komt, omdat u onvoldoende rekening heeft gehouden met het feit dat er ook belasting betaald moest worden.

U kunt er uiteraard voor kiezen om de administratie volledig door ons te laten verzorgen, echter steeds meer ondernemers maken gebruik van de mogelijkheid om online de administratie (deels) zelf te doen met behulp van het boekhoud- en facturatiepakket SnelStart, waar wij dealer van zijn. Meer informatie over deze software vindt u op www.snelstart.nl.

Ook het scannen en digitaal aanleveren en koppelen van facturen aan boekingen en bankafschriften fidelis-48is ook mogelijk. Het iedere maand of ieder kwartaal brengen van de ordners en mappen is dan uiteraard niet meer nodig.

Wij begeleiden u bij de ingebruikname van de software, zodat u optimaal gebruik leert maken van de mogelijkheden.

Als kantoor controleren wij uw boekhouding, stellen de jaarrekening op en verwerken deze in uw belastingaangifte. Gedurende het jaar zorgen wij voor het aanvragen of bijstellen van uw voorlopige aanslag.

Het zelf invoeren van de boekhouding heeft als voordelen dat u continu zicht heeft hoe uw bedrijf er financieel voorstaat en u bespaart administratiekosten.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie, bel of mail ons dan!
Wij staan u graag te woord.