Belastingaangifte 2018

Het is weer tijd voor uw belastingaangifte 2018! Deze verzorgen wij graag voor particulieren, MKB-ondernemers en ZZP-ers. Tevens controleren wij uw voorlopige aanslag en toeslagen en passen deze zo nodig aan, zodat u volgend jaar achteraf niet met vervelende naheffingen geconfronteerd wordt.

In de checklist belastingaangifte 2018 vindt u alle informatie over de gegevens wij van u nodig hebben om uw belastingaangifte op deskundige wijze te verzorgen. Uw DigiD hoeft u niet aan ons te verstrekken omdat wij door de Belastingdienst geautoriseerd zijn om zonder uw DigiD uw aangifte in te dienen.

Onder het kopje prijslijst vindt u onze tarieven.

Wanneer u de benodigde gegevens verzameld heeft, bieden wij u een aantal mogelijkheden om deze aan te leveren:

  1. Per mail,
  2. Afgeven aan de balie,
  3. Per post.

Na ontvangst controleren wij uw gegevens op volledigheid. Wij streven er naar uw aangifte met een doorlooptijd van 2 weken te verwerken. Bij de verwerking wordt ook grondig bekeken of u wellicht in aanmerking komt voor één of meerdere toeslagen.

Mochten niet alle gegevens vóór 1 mei beschikbaar zijn, dan vragen wij als Belastingconsulent uitstel voor u aan. Hier vallen de toeslagen ook onder.

Wij raden u aan, zeker als u een teruggave verwacht, om de gegevens ruim vóór 1 april aan te leveren zodat u uw teruggave voor 1 juli ontvangt. Als uw belastingaangifte ná 1 april wordt ingediend garandeert de Belastingdienst dit niet!

Heeft u vragen of wilt u meer informatie, bel of mail ons dan!
Wij staan u graag te woord.